Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Додавання моделей до сцени. Створення контурів з двовимірних примітивів

Дізнаємось

Основні способи додавання моделей до сцени в 3DS Max (створення примітивів, імпорт 3D-об’єктів).
Типи двовимірних примітивів (лінія, коло, прямокутник, багато-кутник тощо).
Інструменти редагування сплайнів (з'єднання, згладжування, зміна вершин і сегментів).
Методи перетворення 2D-контурів у 3D-моделі (Extrude, Lathe, Bevel).
Принципи роботи з вікнами проекцій для правильного розташування об'єктів у сцені.

Навчимось

Додавати 3D-моделі до сцени, змінювати їхнє розташування та масштаб.
Створювати контури за допомогою двовимірних примітивів та редагувати їх.
Використовувати інструменти редагування сплайнів для створення складних форм.
Перетворювати 2D-примітиви на 3D-об'єкти за допомогою модифікаторів (Extrude, Lathe, Bevel).
Організовувати сцену, коригувати розташування моделей і налаштовувати види у вікнах проекцій.
Зберігати сцену та експортувати її для подальшого використання.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60