Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Створення простих матеріалів. Типи проеціювання та налаштування розмірів текстур

Дізнаємось

Основи роботи з матеріалами у 3DS Max.
Типи матеріалів та їх властивості (стандартні, фізично коректні, PBR-матеріали).
Призначення редактора матеріалів (Material Editor) та його основні інструменти.
Основні параметри матеріалів: колір, прозорість, відбиття, рельєф (bump), нормалі.
Типи проєціювання текстур (Planar, Box, Spherical, Cylindrical, UVW Mapping).
Методи налаштування розмірів і розташування текстур на 3D-об'єктах.
Використання модифікатора UVW Map для контролю проєкції текстури.

Навчимось

Використовувати редактор матеріалів для створення та налаштування простих матеріалів.
Призначати матеріали об'єктам у сцені.
Регулювати основні параметри матеріалу (колір, відбивання, прозорість, блискучість).
Додавати та налаштовувати текстури, використовуючи різні канали (Diffuse, Bump, Specular).
Вибирати відповідний тип проєціювання текстури для різних об'єктів.
Використовувати модифікатор UVW Map для точного налаштування текстури.
Регулювати розмір, масштаб і положення текстури на поверхні об'єкта.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22