Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Налаштування світла. Денний та вечірній варіанти

Дізнаємось

Основні типи джерел світла в 3DS Max (стандартні та фотореалістичні V-Ray, Arnold, Corona).
Принципи освітлення сцени: пряма, розсіяна та відбита світлова енергія.
Вплив освітлення на атмосферу та реалістичність сцени.
Основи налаштування фізичного світла (Physical Light, Sun & Sky, HDRI).
Відмінності між денним та вечірнім освітленням (тепловий баланс, тіні, яскравість).

Навчимось

Використовувати різні джерела світла для імітації денного та вечірнього освітлення.
Налаштовувати параметри інтенсивності, кольору та тіней світлових джерел.
Створювати природне освітлення за допомогою Sun & Sky або HDRI-карти.
Коригувати експозицію та баланс білого для реалістичного вигляду сцени.
Використовувати глобальне освітлення (GI) для досягнення м'яких і природних тіней.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22