Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Налаштування властивостей матеріалів

Дізнаємось

Основні поняття матеріалів та текстур у 3ds Max.
Призначення та можливості редактора матеріалів (Material Editor).
Види матеріалів: стандартні, фізично коректні (PBR), VRay та Corona матеріали.
Основні параметри матеріалів: дифузний колір, відбивання, прозорість, бамп (рельєф), рефракція.
Принципи роботи з картами текстур: Bitmap, Noise, Mix, Gradient, Bump, Displacement.
Використання UV-розгортки для коректного накладання текстур.
Роль освітлення та відображення у створенні реалістичних матеріалів.

Навчимось

Використовувати редактор матеріалів для створення та редагування матеріалів.
Застосовувати текстури та карти для деталізації матеріалу.
Налаштовувати параметри матеріалів для досягнення бажаного ефекту (метал, скло, пластик, тканина тощо).
Використовувати UV-розгортку для правильного відображення текстур.
Використовувати різні рендери (Scanline, VRay, Corona) для коректного відображення матеріалів.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22