Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Накладання текстур на об'єкти.

Дізнаємось

Про різні типи текстур: дифузні, нормалей, спекулярні, bump, reflection і т.д.
Знання щодо використання текстур для створення матеріалів (наприклад, для створення різних поверхонь, таких як камінь, метал, дерево тощо).
Принципів створення та налаштування UV-розгорток.
Логіку процесу відображення 3D-об'єкта на 2D-матеріал.
Як текстури впливають на відображення світла, кольору, текстури матеріалу.
Принципи створення шейдерів.
Типи карт (normal maps, displacement maps, specular maps) для створення реалістичних матеріалів

Навчимось

Різних технік для накладання текстур, таких як "Planar", "Box", "Cylindrical", "Spherical" mapping.
Створювати UV-розгортки для об'єктів та коригувати їх для уникнення деформацій текстур.
Підготовлювати 3D-моделі до використання текстур, у тому числі з розгорткою для створення карт нормалей та bump-мап.
Працювати з багатошаровими матеріалами та масками для створення складних текстур.
Роботі з картами нормалей (Normal Mapping):
Створювати і застосовувати карти нормалей для підвищення деталізації об'єктів без збільшення кількості полігонів.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22