Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Створення та налаштування елементів природнього освітлення.

Дізнаємось

Теоретичні основи природного освітлення: принципи розповсюдження світла, його вплив на сцену.
Типи джерел природного світла в 3ds Max: Sunlight, Daylight, Physical Sun & Sky.
Параметри та налаштування світлових джерел: інтенсивність, колір, тіні, температура кольору.
Про взаємодію світла з матеріалами та об'єктами сцени.
Варыанти використання HDRI-карт для створення реалістичного освітлення.
Методи глобального освітлення (Global Illumination, Final Gather, Light Cache).

Навчимось

Додавати та налаштовувати джерела природного освітлення у 3ds Max.
Використовувати систему Daylight System для імітації сонячного світла.
Застосовувати HDRI-карти для реалістичного освітлення сцени.
Регулювати інтенсивність, напрямок та колір природного світла.
Налаштовувати параметри тіней для досягнення реалістичності.
Використовувати Exposure Control для корекції освітлення.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22