Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Створення та налаштування елементів штучного освітлення.

Дізнаємось

Типи штучного освітлення в Corona Renderer: Точкове (Point Light), Прожекторне (Spot Light), Площинне (Plane Light, IES).
Емісійні матеріали (Self-Illumination, Light Material).
Параметри та налаштування світла в Corona Renderer: Інтенсивність, температура кольору, напрямок і розсіювання, вплив на глобальне освітлення (GI) та тіні.
Робота з IES-профілями для реалістичного освітлення. Баланс білого, експозиція, вплив світла на рендер.

Навчимось

Додавати та налаштовувати різні джерела світла у сцені.
Використовувати IES-файли для реалістичного світлорозподілу.
Створювати м’яке та жорстке освітлення в залежності від завдань.
Оптимізувати світло для реалістичного та швидкого рендерингу.
Використовувати емісійні матеріали для створення світлових об'єктів.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22