Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Залікове заняття з теми

Дізнаємось

Основні принципи та алгоритми створення архітектурної візуалізації у 3ds Max
Налаштування матеріалів у Corona Renderer (властивості, PBR-текстурування)
Основи роботи з освітленням у Corona Renderer (HDRI, Corona Sun & Sky, штучне освітлення)
Принципи композиції та постобробки рендерів
Оптимізацію сцени для якісного та швидкого рендерингу

Навчимось

Створювати реалістичні 3D-моделі громадських будівель
Налаштовувати матеріали та текстури для досягнення фотореалістичного вигляду
Використовувати різні джерела освітлення для створення настрою сцени
Рендерити високоякісні зображення в Corona Renderer
Виконувати постобробку рендерів у Photoshop або інших графічних редакторах

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22