Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Об’єкти типу Еditable Poly

Дізнаємось

Основні поняття та особливості Editable Poly у 3ds Max.
Основні компоненти Editable Poly: вершини (Vertex), ребра (Edge), грані (Polygon, Face).
Принципи моделювання полігональних об'єктів.
Інструменти редагування: Extrude, Bevel, Bridge, Chamfer, Weld, Cut тощо.
Поняття топології та правильного розташування полігонів у 3D-моделюванні.

Навчимось

Перетворювати об'єкти в режим Editable Poly.
Використовувати основні інструменти редагування полігонів.
Виконувати екструзію, згладжування, об’єднання та розділення полігонів.
Коригувати топологію для досягнення оптимального вигляду моделі.
Використовувати модифікатори для покращення форми та структури об'єкта.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22