Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Створення оточення

Дізнаємось

Принципи роботи з 3D-примітивами (box, plane, sphere тощо).
Методи створення рельєфу місцевості (модифікатори Edit Poly, Displace, Terrain).
Основи використання систем розсіювання об'єктів (Scatter, Forest Pack) для розміщення дерев, кущів, трави.
Використання камери для правильного ракурсу та перспективи сцени.

Навчимось

Використовувати інструменти 3ds Max для створення рельєфу місцевості.
Створювати та налаштовувати матеріали для об'єктів у сцені.
Додавати до сцени деталі оточення: дороги, тротуари, газони, водойми.
Використовувати модифікатори для редагування форми об'єктів.
Налаштовувати параметри розсіювання об’єктів для реалістичного розміщення рослинності.
Створювати базові елементи ландшафту: дерева, кущі, лавки, ліхтарі.
Використовувати камеру для вибору оптимального виду сцени.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
8 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22