Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 412
Loading...

Як написати есе чи твір-роздум. Аналіз процедури написання.

Дізнаємось

-розвивати навички письма учнів; зосередити увагу учнів на етапах письма; доопрактикувати написання думок;
- розвивати вміння учнів працювати в групах, слухати, спілкуватися, бути лояльним до людей з іншою точкою зору; розширити знання учнів про письмо; залучати учнів до пошуку ідей; формувати вміння інтерпретувати факти та викладати їх власні приклади; мотивувати роботу з виправлення помилок;
- створити стабільну та доброзичливу атмосферу в класі; виховувати розуміння і толерантність до інших; розвивати почуття власної гідності та взаємоповаги; залучати учнів до групової та парної роботи.

Навчимось

-знати етапи написання;
- використовувати деякі методи генерування ідей для написання;
- користуватися відповідним словником і дотримуватися послідовності ідей, фактів тощо;
-користуватись нотатками та конспектувати;
- писати зв’язно більш ніж в одному абзаці;
-вміти написати есе / статтю.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22